|
:.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: STARE BABICE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Sob 20:25, 10 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Pani Bogusławo - moje wyrazy uznania za reakcję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Klient
Gość
|
Wysłany: Sob 21:18, 10 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Halo gdzie odwaga pana urażonego .Powinien pan umieć przyjąć przeprosiny od pani Boguckiej tak jak potrafił pan Ją oczernić o brak wychowania. Nie łądnie No i okazało się kto tu nie jest dobrze wychowany!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 21:22, 10 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Myślę, że nie każdy ma czas siedzieć na necie 24/7, autor zapewne przyjmie przeprosiny jak je przeczyta ))
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bogdanek74
Gość
|
Wysłany: Sob 21:29, 10 Maj 2008 Temat postu: Pani ekspedientko... |
|
|
Szanowna Pani Bogusiu !
To miłe, że wyraziła Pani chęć przeprosin, choć domyślam się, że Pani skrucha wzięła się z rozmowy szanowną pracodawczynią i musiało minąć kilka dni by sprawa się wyjaśniła.
Co do Pani zaproszenia do sklepu i przeprosin, to powiem, że wcale na nie nie czekam i się ich nie domagam.
Zresztą, przypomnę Pani, że wczoraj widzieliśmy się dwukrotnie i mogła to Pani uczynić osobiście już wtedy. Dlatego ciężko mi uwierzyć w Pani szczere intencje...
Za ewentualne przykrości i całe zamieszanie przepraszam natomiast Panią Lucynę i Panią Marzenę, choć nie ich osoby to dotyczyło i żywię wyrazy szacunku za reakcję w tej niemiłej sprawie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bogdanek74
Gość
|
Wysłany: Sob 21:39, 10 Maj 2008 Temat postu: do Klienta |
|
|
Szanowny użytkowniku o nicku KLIENT !
Nikogo nie oczerniałem, napisałem tylko jak było. A czy tak zachowuje się człowiek dobrze wychowany pozostawiam obiektywnej ocenie osób postronnych.
Przeprosiny, jeżeli będą szczere przyjmę oczywiście i o całej sprawie zapomnę, bo takie rzeczy lepiej puszczać w niepamięć gdy zostaną wyjaśnione.
I rzeczywiście - nie każdy spędza w necie cały dzień
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ewa_Ginewra
znawca
Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:53, 10 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
I pomyśleć, że cała wojna o butelkę wody...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Sob 23:06, 10 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ewa_Ginewra napisał: | I pomyśleć, że cała wojna o butelkę wody... |
Wiesz, jest powiedzenie o burzy w szklance wody, więc w butelce to już było tornado
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pueblo
prawie debeściak
Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: Nie 10:40, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ewa_Ginewra napisał: | I pomyśleć, że cała wojna o butelkę wody... |
[link widoczny dla zalogowanych]
Na szczęście w Babicowie obyło sie bez artylerii... Ale było blisko Cieszy postawa Pani Marzeny i jej wypowiedź. Widać że zależy jej na dobrej opinii sklepu. To chyba jedyny pozytyw z całej tej historii, bo szczerość przeprosin ekspedientki to kwestia dyskusyjna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biro
debeściak
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipków
|
Wysłany: Nie 15:10, 11 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Pueblo napisał: | Cieszy postawa Pani Marzeny i jej wypowiedź. Widać że zależy jej na dobrej opinii sklepu. To chyba jedyny pozytyw z całej tej historii, bo szczerość przeprosin ekspedientki to kwestia dyskusyjna. |
Ocenianie szczerości wypowiedzi na forum to w ogóle sprawa mocno dyskusyjna i subiektywna. Co tak naprawdę możesz wiedzieć o intencjach mojej wypowiedzi?
Uważam, że jeżeli przeprosiny padły, to już coś i trzeba je przyjąć za dobrą monetę. Natomiast jeśli ktoś odrzuca przeprosiny podejrzewając, że mogą być nieprawdziwe, to jakiej formy zadośćuczynienia oczekuje? I jak zweryfikuje jej szczerość?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiktori30
Gość
|
Wysłany: Nie 17:35, 11 Maj 2008 Temat postu: nie wierzę... |
|
|
A ja nie wierzę, że pani ze sklepu zrozumiała swój błąd i okazała skruchę z własnej i nieprzymuszonej woli.
Bo skoro miała ku temu okazję, to czemu nie uczyniła tego wcześniej - nim o całej sprawie dowiedział się pracodawca ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bogdanek74
Gość
|
Wysłany: Nie 17:45, 11 Maj 2008 Temat postu: kończąc temat |
|
|
Żeby wszystko było jasne: przeprosiny nie padły kiedy była ku temu okazja, bo w sklepie potem bywałem. Zresztą nie o to chodzi. Nie oczekuję żadnego zadośćuczynienia, ale myślę, że jak wszyscy klienci sklepu GODNEGO TRAKTOWANIA I GRZECZNEJ OBSŁUGI NA PRZYSZłOŚĆ, BEZ WULGARNYCH I CHAMSKICH ZACHOWAŃ.
Ze swojej strony kończę ten niemiły wątek z nadzieją, że zwycięży zdrowy rozsądek i dobre wychowanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pueblo
prawie debeściak
Dołączył: 24 Wrz 2006
Posty: 667
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stare Babice
|
Wysłany: Pon 9:08, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
biro napisał: | Pueblo napisał: | Cieszy postawa Pani Marzeny i jej wypowiedź. Widać że zależy jej na dobrej opinii sklepu. To chyba jedyny pozytyw z całej tej historii, bo szczerość przeprosin ekspedientki to kwestia dyskusyjna. |
Ocenianie szczerości wypowiedzi na forum to w ogóle sprawa mocno dyskusyjna i subiektywna. Co tak naprawdę możesz wiedzieć o intencjach mojej wypowiedzi?
Uważam, że jeżeli przeprosiny padły, to już coś i trzeba je przyjąć za dobrą monetę. Natomiast jeśli ktoś odrzuca przeprosiny podejrzewając, że mogą być nieprawdziwe, to jakiej formy zadośćuczynienia oczekuje? I jak zweryfikuje jej szczerość? |
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi bogdanek74 to będziesz wiedział dlaczego tak napisałem. A jeżeli nie chce się Tobie czytać wszystkich, to przeczytaj chociaż wypowiedź wiktori30. No chyba żeby to zrozumieć nie trzeba kończyć psychologii biro. Więcej nie wypowiadam się w tym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biro
debeściak
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipków
|
Wysłany: Pon 11:10, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Pueblo napisał: |
Przeczytaj wszystkie wypowiedzi bogdanek74 to będziesz wiedział dlaczego tak napisałem. A jeżeli nie chce się Tobie czytać wszystkich, to przeczytaj chociaż wypowiedź wiktori30. No chyba żeby to zrozumieć nie trzeba kończyć psychologii biro. Więcej nie wypowiadam się w tym temacie. |
Czytam wątek od początku, więc się w nim wypowiadam, chociaż nie jestem klientem tego sklepu i nie mam zdania na temat jego personelu.
Uważam, że reakcja na forum, ze strony kierownictwa sklepu i krytykowanej sprzedawczyni, była w pełni profesjonalna i w sieci nic więcej nie można było zrobić.
Natomiast absolutnie nie mam podstaw, żeby oceniać, czy po przeczytaniu skargi na forum, właścicielka sklepu zapałała słusznym oburzeniem na swoją pracownicę i odczuła palacy wstyd wobec niewłaściwie potraktowanego klienta. Może po prostu uznała, że dla dobrego wizerunku jej firmy jedyną właściwa reakcją będą przeprosiny, nawet jeśli nie lubi, kiedy klienci sami rozpakowują stojące na sklepie zgrzewki i oczekują obsługi poza kolejnością tylko dlatego, że mają niewielkie zakupy.
Podobnie nie mogę wiedzieć czym kierowała się sprzedawczyni pisząc swoje przeprosiny i czy zrobiła to dobrowolnie.
I to tyle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m
Gość
|
Wysłany: Pon 19:05, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ja tesz jusz kilka razy sie przejechałem na nowej sklepowej oszukała mnie na kasie tylko niewiem czy to robiła swiadomie czy nie ale i tak staram sie jej unikac
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
xefuu
więcej niż lider
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 519
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice
|
Wysłany: Pon 19:55, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
m napisał: | ja tesz jusz kilka razy sie przejechałem na nowej sklepowej oszukała mnie na kasie tylko niewiem czy to robiła swiadomie czy nie ale i tak staram sie jej unikac |
Jeżeli liczysz tak samo poprawnie jak piszesz to ja bym raczej wierzył wyliczeniom tej sklepowej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|