|
:.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: STARE BABICE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Pią 11:07, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
normalny napisał: | A tak naprawde Lucyfer, trasa AK nigdzie nie jest zagłębiona w terenie, moze tak wygląda odcinek w okolicach osiedla Potok i Ruda ale to tylko usypane wały i dodane ekrany takze nie wiem o czym piszesz. |
Chodziło mi o odcinek między cmentarzami w okolicach Powązkowskiej. Jednak niezależnie od wałów jest nieco zagłębiona w stosunku do starego terenu.
Ale mam wiadomość od kogoś, kto rozmawiał z osobami z budowy naszego odcinka S-8. Twierdza, że mimo dziwnego wyglądu sytuacji, nic się nie zmieniło i tam jednak będzie tunel pod Warszawską. Poczekamy, zobaczymy, mnie jednak dziwi ta hałda ziemi wsypana w już przygotowany zjazd do tunelu. A "bananek" podobno ma być skasowany w okolicach wakacji-września.
Pojawia się też jakaś mglista informacja, że mimo braku budowy Nowolazurowej może nie być tak źle, jako że ma zostać przebudowana Lazurowa na odcinku około 1,5 km na południe i poniżej 1 km na północ od skrzyżowania z Górczewską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 20:07, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Lucyfer napisał: |
Ale mam wiadomość od kogoś, kto rozmawiał z osobami z budowy naszego odcinka S-8. Twierdza, że mimo dziwnego wyglądu sytuacji, nic się nie zmieniło i tam jednak będzie tunel pod Warszawską. Poczekamy, zobaczymy, A "bananek" podobno ma być skasowany w okolicach wakacji-września.
|
Na spotkaniu z wykonawcą i nadzorem które odbyło się w gminie na początku roku obiecano że jedną częścią wiaduktu pojedziemy w czerwcu tego roku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Pią 20:13, 08 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | Lucyfer napisał: |
Ale mam wiadomość od kogoś, kto rozmawiał z osobami z budowy naszego odcinka S-8. Twierdza, że mimo dziwnego wyglądu sytuacji, nic się nie zmieniło i tam jednak będzie tunel pod Warszawską. Poczekamy, zobaczymy, A "bananek" podobno ma być skasowany w okolicach wakacji-września.
|
Na spotkaniu z wykonawcą i nadzorem które odbyło się w gminie na początku roku obiecano że jedną częścią wiaduktu pojedziemy w czerwcu tego roku. |
To może chodziło o obydwie nitki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tavrosh
więcej niż znawca
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:57, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no prosie:
Jest decyzja w sprawie trasy S7
Jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad... 6 maja 2009 roku w Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie, Aleksandra Atłowska Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Warszawie podpisała decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach budowy północnego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S-7 na odcinku Czosnów – Trasa AK według wariantu II.
Wybrany wariant optymalnie chroni środowisko, bo choć przebiega przez fragment Kampinoskiego Parku Narodowego i obszar Natura 2000, to dzięki zabezpieczeniom nie będzie miał znaczącego wpływu na siedliska przyrodnicze – powiedziała Aleksandra Atłowska.
Zezwolenie na realizację inwestycji powinno być gotowe w listopadzie przyszłego roku – stwierdził Jacek Kozłowski, wojewoda mazowiecki.
Realizacja przedsięwzięcia planujemy od lutego 2011 r. do grudnia 2013 r. – dodał Wojciech Dąbrowski, dyrektor GDDKiA Oddział w Warszawie.
Długość planowanej trasy według wybranego wariantu wynosi 22,5 km. Na odcinku Czosnów - Kiełpin (Łomianki) droga prowadzona jest istniejącym śladem DK nr 7 (droga na tym odcinku zostanie poszerzona o dodatkowy pas ruchu), następnie od węzła Kiełpin przebiega po zachodniej stronie terenów zabudowanych w Łomiankach i dalej wykorzystuje pas terenu rezerwowany w dokumentach planistycznych (archiwalnych) i studiach uwarunkowań dla trasy N-S. Inwestycja przebiega przez dzielnicę Warszawa-Bielany po zachodniej stronie Cmentarza na Wólce Węglowej, a dalej pomiędzy osiedlem Chomiczówka a Fortem Wawrzyszew.
Następnie w dzielnicy Warszawa-Bemowo przebiega wschodnim skrajem Lotniska i dalej pomiędzy osiedlem Wrocławska a Fortem Bema do projektowanego węzła z realizowaną obecnie drogą S-8 (Trasą Armii Krajowej).
Na początkowym odcinku (Czosnów – Kiełpin) trasa przebiega w poziomie terenu. Na wysokości Kiełpina prowadzona jest na estakadzie. Od węzła Kolejowa do rejonu ulicy Wóycickiego droga prowadzona jest po poziomie terenu, z wyjątkiem trzech miejsc, gdzie niweleta jest podnoszona dla przepuszczenia lokalnych ulic (ul. Sierakowskiej i Wiślanej w Łomiankach i ul. Estrady na Bielanach). Nad ulicą Wóycickiego oraz w węźle Janickiego droga przechodzi na estakadzie. W rejonie osiedla Chomiczówka oraz na terenach sąsiadujących z zabudową mieszkaniową Bemowa droga S-7 aż do rejonu węzła z Trasą AK (węzeł „NS”) przebiegać będzie w tunelu.
Korytarz projektowanej drogi S-7 w wariancie II przecina następujące istniejące ulice: Wólczyńską, Arkuszową, Kwitnącą, Księżycową, sieć ulic dojazdowych na Chomiczówce, następnie ul. Piastów Śląskich, Powstańców Śląskich i Księcia Bolesława.
W ramach przedsięwzięcia planuje się budowę ośmiu węzłów drogowych: "Czosnów", "Palmiry", "Kiełpin", "Kolejowa", "Wólka Węgłowa", "Janickiego", "Gen. Maczka", "NS".
W celu zabezpieczenia mieszkańców przed uciążliwościami trasy zaprojektowane zostały ekrany akustyczne po obu stronach trasy na długości 28 km
Podstawowe parametry techniczne:
- klasa drogi: S – ekspresowa
- prędkość projektowa: 100 km/h
- przekrój 2 x 3 pasy ruchu o szerokości 3,5m
+ pas awaryjny 2,5m i opaski wewnętrzne 0,5m
- szerokość pasa dzielącego: 5,0m
- obciążenie nawierzchni: 115 kN/oś
Harmonogram prac przygotowawczych i realizacji:
- planowane uzyskanie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej: 11. 2010r.
- realizacja robót: 02.2011r-12.2013r
Szacunkowa wartość zadania: 2,6 mld zł.
źródło: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 14:30, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
EBI: 565 mln euro na obwodnicę Warszawy
DI
Puls Biznesu, pb.pl,27.05.2009 15:16
Europejski Bank Inwestycyjny (EBI) udzieli Polsce pożyczki w wysokości 565 mln euro na współfinansowanie budowy dwóch odcinków dróg ekspresowych o całkowitej długości 29 km prowadzących na zachód od Warszawy. N
owe drogi znajdują się na przecięciu transeuropejskich korytarzy transportowych, które łączą Warszawę z Helsinkami, Berlinem, Niżnym Nowogrodem, Gdańskiem i Ostrawą.
Z funduszy EBI zostanie sfinansowana budowa dwóch z pięciu odcinków obwodnicy Warszawy o planowanej łącznej długości 84 km, czyli 10,4-kilometrowy odcinek z Konotopy do Puławskiej oraz 14,4-kilometrowy odcinek od Konopy do Powązkowskiej. Pierwsza z dróg obejmuje również trwającą budowę łącznika z lotniska Okęcie do Marynarskiej o długości 4,4 km, który ma usprawnić połączenie między warszawskim lotniskiem a obwodnicą.
Pożyczka EBI uzupełnia unijne środki przyznane na ten projekt, w tym możliwość prefinansowania, co może przyspieszyć budowę nowej infrastruktury drogowej tak bardzo potrzebnej Polsce.
Realizację projektu nadzorować będzie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, a końcowym beneficjentem pożyczki jest województwo mazowieckie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:20, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Czw 19:17, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Marsto napisał: | http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1602392,0,,autostrada_przez_srodek_bemowa_mieszkancy_ogluszy_nas,wiadomosc.html |
Zacznijmy od tego, że osiedla bloków i domków na Bemowie to jedno wielkie kuriozum powstałe w dziwnie szybki sposób na dawnych terenach wojskowych, ściśle kiedyś zamkniętych dla ludności. Kiedy ludzie zasiedlali pierwsze bloki, startowały i lądowały tam jeszcze samoloty wojskowe.
A projekt poprowadzenia tamtędy trasy szybkiego ruchu istniał od przed II wojny światowej. Czyli dzisiejsze krzyki to bardziej żal, że nie udało się "przez zasiedzenie" terenów do tego nie przeznaczonych wymusić zmiany ich przeznaczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:21, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Lucyfer napisał: | Marsto napisał: | http://www.tvnwarszawa.pl/-1,1602392,0,,autostrada_przez_srodek_bemowa_mieszkancy_ogluszy_nas,wiadomosc.html |
Zacznijmy od tego, że osiedla bloków i domków na Bemowie to jedno wielkie kuriozum powstałe w dziwnie szybki sposób na dawnych terenach wojskowych, ściśle kiedyś zamkniętych dla ludności. Kiedy ludzie zasiedlali pierwsze bloki, startowały i lądowały tam jeszcze samoloty wojskowe.
A projekt poprowadzenia tamtędy trasy szybkiego ruchu istniał od przed II wojny światowej. Czyli dzisiejsze krzyki to bardziej żal, że nie udało się "przez zasiedzenie" terenów do tego nie przeznaczonych wymusić zmiany ich przeznaczenia. |
Niom... ja to wiem, ty to wiesz. Ale znowu najbardziej będą krzyczeć Ci którzy przy kupnie mieszkania nie sprawdzili Planu zagospodarowania albo dali się nabić developerowi w butelkę..
Przecież jeszcze z półtora roku temu to tam krzaki rosły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Czw 20:17, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Marsto napisał: | Niom... ja to wiem, ty to wiesz. Ale znowu najbardziej będą krzyczeć Ci którzy przy kupnie mieszkania nie sprawdzili Planu zagospodarowania albo dali się nabić developerowi w butelkę..
Przecież jeszcze z półtora roku temu to tam krzaki rosły. |
Ale dlatego trzeba jasno i głośno o tym mówić - żeby nie bawić się w argumenty "kogo jest więcej", a skąd się wziął problem i kto go ma. Ja ziemi wokół Warszawy szukałem kilka lat i bardzo dokładnie sprawdzałem plany poczynając od BPRW M. St. W-wy jeszcze na Batorego w kontenerkach, przez różne lokalne gminy.
Bo gdybym się dał nabić w butelkę, zwyczajnie nie miałbym czelności usiłować zrzucać winy na innych. co najwyżej zaciągnąłbym developera do sądu, jeżeli w międzyczasie już by nie zdążył sam upaść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:56, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Lucyfer napisał: |
Ale dlatego trzeba jasno i głośno o tym mówić - żeby nie bawić się w argumenty "kogo jest więcej", a skąd się wziął problem i kto go ma. . |
No i widzisz, ty szukałeś - ja pewnie bym robił tak samo i kilka innych osób też.
Jednego tylko nie jestem wstanie pojąć.
Tyle już było takich przypadków, tyle awantur a ludzie ciągle dają się nabić tak w butelkę.
Bez obrazy dla nikogo ale czy część ludzi jest naprawdę tak głupich, żeby uwierzyć w argumenty typu:
"Panie, te plany są stare i nieaktualne"
albo
"Czy myśli Pan\Pani, że jak przez 20 lat tego nie zrobili to teraz zrobią?"
albo
"Jak kupi Pan\Pani to mieszkanie to dorzucimy pralkę czy lodówkę gratis"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KiziaMizia
debeściak
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 774
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipków
|
Wysłany: Pią 9:20, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | "ŻW" - Absurd pod trasą ekspresową
IAR, ab2009-05-04, ostatnia aktualizacja 2009-05-04 07:03
...
Drugą jezdnię między pętlą tramwajową przy Lazurowej a granicą Warszawy ma zbudować Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych. |
Ze strony ZMID:
Inwestycja polega na modernizacji ul. Górczewskiej na odcinku od pętli Lazurowa do granicy miasta oraz fragmentu ul. Lazurowej wraz ze skrzyżowaniem.
W opracowywanym projekcie przyjęto parametry techniczne dla ulicy klasy głównej G:
prędkość projektową 50 km/godz.
szerokości pasa ruchu 3,00 – 3,50 m
szerokość chodnika 2,0 m – 3,5 m
Po przebudowie ulica będzie dwujezdniowa, z dwoma pasami ruchu w każdym kierunku.
Na odcinku od skrzyżowania z ul. Lazurową do granicy miasta projektowana jest jezdnia serwisowa z kostki betonowej wraz z placem do postoju samochodów przy istniejących punktach usługowych. Jezdnia główna i serwisowa oddzielone są od siebie ciągiem pieszym.
Ścieżka rowerowa przebiegnie po stronie północnej ulicy i będzie przylegać do ciągu pieszego.
Skrzyżowanie ul. Górczewskiej z ul. Lazurową zaprojektowano jako poszerzone w wyspą centralną.
Na wszystkich kierunkach jezdni wylotowych występują przystanki autobusowe z zatokami.
Prace obejmą również budowę:
- odwodnienia jezdni
- kanalizacji ogólnospławnej
- kanalizacji deszczowej
- oświetlenia ulicznego
- przebudowę wodociągu
- przebudowę kanalizacji telekomunikacyjnej
W przyszłości przebudowa ul. Górczewskiej pozwoli na realizację dwupoziomowego skrzyżowania z planowaną ul. Nowolazurową, co w efekcie zwiększy przepustowość tego fragmentu układu drogowego i poprawi warunki bezpieczeństwa ruchu.
Prace nad dokumentacją projektową zakończą się w 2009 r.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:42, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:48, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
KiziaMizia napisał: |
Skrzyżowanie ul. Górczewskiej z ul. Lazurową zaprojektowano jako poszerzone w wyspą centralną.
|
rondo??? na jednym z dwóch zjazdów z północnego odcinka autostrady w kierunku do centrum??? ocipieli???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:53, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Anonymous napisał: | KiziaMizia napisał: |
Skrzyżowanie ul. Górczewskiej z ul. Lazurową zaprojektowano jako poszerzone w wyspą centralną.
|
rondo??? na jednym z dwóch zjazdów z północnego odcinka autostrady w kierunku do centrum???
ocipieli??? |
nieeee. pracują w administracji państwowej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil1
Gość
|
Wysłany: Pią 16:51, 26 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, a co jest takiego strasznego w rondzie w tym miejscu? Domyślam się, że każdy chciałby tam od razu wiadukt, ale nie rozumiem wyższości zwykłego skrzyżowania nad rondem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|