|
:.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: STARE BABICE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:19, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Lucyfer napisał: | błotniak napisał: | telefon działa internetu brak |
To tak, jak u wszystkich. Ostatni termin naprawy podany przez TPO to 23.30 |
Byłem dzisiaj w rejonach 19 na chwilkę w Izabelinie i widziałem przy kilku "szafach" (na pewno stali przy jednej w innych miejscach nie dojrzałem bo jechałem autobusem) ekipy techniczne TePSy. Ciekawe czy to jakoś powiązane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Pią 9:14, 07 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Marsto napisał: | Lucyfer napisał: | błotniak napisał: | telefon działa internetu brak |
To tak, jak u wszystkich. Ostatni termin naprawy podany przez TPO to 23.30 |
Byłem dzisiaj w rejonach 19 na chwilkę w Izabelinie i widziałem przy kilku "szafach" (na pewno stali przy jednej w innych miejscach nie dojrzałem bo jechałem autobusem) ekipy techniczne TePSy. Ciekawe czy to jakoś powiązane. |
Na pierwsze wrażenie nie powinno być powiązane, bo padła autoryzacja przez Radius. Z tego co wiem, Izabelin ma net. My dalej nie. Rano w tp uzyskałem info, że obecny termin to "dziś", ale bez podania godziny, czyli do północy. Co ciekawe, choć gimnazjum ma łącze radiowe z NetFali, też wczoraj nie mieli netu.
Edycja - sieć wróciła około 10.20.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lucyfer dnia Pią 10:54, 07 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bandzior-1
znawca
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:39, 07 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
No ruszyło lecz przerwy się zdarzają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
UZ
Gość
|
Wysłany: Wto 11:28, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
w sierpniu przedłużyłem Neostradę na kolejne 2lata w opcji 1-10Mb/s za 49zł miałem 1Mb/s szybkość nawet nie wierzyłem że będzie szybciej no może 2 lub 3 Mb/s to już wszystko co da się wycisnąć a tu mi dali 7Mb/s i o dziwo działa jestem zadowolony. mieszkam w Koczargach St.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 21:04, 09 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
UZ napisał: | w sierpniu przedłużyłem Neostradę na kolejne 2lata w opcji 1-10Mb/s za 49zł miałem 1Mb/s szybkość nawet nie wierzyłem że będzie szybciej no może 2 lub 3 Mb/s to już wszystko co da się wycisnąć a tu mi dali 7Mb/s i o dziwo działa jestem zadowolony. mieszkam w Koczargach St. |
Ja zmieniłem poodobnie jak ty (za namową bo ponoć warunki tech są) od października no i się zaczęło i zacięło....wzywam techników średnio co drugi dzień od około 2 tygodni.
Router mam swój nowy tp linka ale coś jest na centrali albo co najgorsze odległość moja nie akceptuje tej prędkości..mieszkam na ul.górki
Orange leci w ch....całkowicie zachęcając, proponując coś czego nie są w stanie zapewnić - ręce opadają
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Śro 8:45, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
bandzior-1 napisał: | No ruszyło lecz przerwy się zdarzają |
To teraz jedna ważna informacja. Netu nie mieliśmy przez ponad 3 doby. Na (słono płatnej) infolinii Orange zapewniano mnie, że z tego tytułu w najbliższej fakturze otrzymam rabat.
No i przyszła owa faktura. Nie dosyć, że nie naliczono mi żadnego rabatu, to jeszcze połączenia z numerem reklamacyjnym 801 600 006 przez te trzy dni kosztowały mnie koło 25 zł brutto. (Reklamować musiałem przez ten numer, bo ponieważ jestem "abonentem biznesowym", na innych numerach - 19393 i 19330 automat po wprowadzeniu numeru telefonu informował, że obsługa tylko przez "801".)
Przed chwilą zatelefonowałem ponownie pod owe "801" i konsultant stwierdził, że "system zapomniał", ale rabat bezdyskusyjnie się należy. No i dali mi opust koło 37 zł, który pojawić się ma na kolejnej fakturze (oczywiście muszę pamiętać by sprawdzić), pokrywający koszt reklamacji i opust za brak sieci.
Tak, że sprawdźcie swoje faktury, czy otrzymaliście opust i w razie czego reklamujcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:58, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Lucyfer napisał: |
To teraz jedna ważna informacja. Netu nie mieliśmy przez ponad 3 doby. Na (słono płatnej) infolinii Orange zapewniano mnie, że z tego tytułu w najbliższej fakturze otrzymam rabat.
|
No widzisz mamy ostatnio zupełnie inne doświadczenia z Orange na linii Neo- spece od naprawy. Ze dwa miesiące temu miałem awarię w domu, zadzwoniłem jakoś koło 19 na infolinię zgłaszając problem. Jakie było moje zdziwienie gdy następnego dnia lekko po południu gościu siedział na słupie i robił swoje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Śro 11:32, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Marsto napisał: | Lucyfer napisał: |
To teraz jedna ważna informacja. Netu nie mieliśmy przez ponad 3 doby. Na (słono płatnej) infolinii Orange zapewniano mnie, że z tego tytułu w najbliższej fakturze otrzymam rabat.
|
No widzisz mamy ostatnio zupełnie inne doświadczenia z Orange na linii Neo- spece od naprawy. Ze dwa miesiące temu miałem awarię w domu, zadzwoniłem jakoś koło 19 na infolinię zgłaszając problem. Jakie było moje zdziwienie gdy następnego dnia lekko po południu gościu siedział na słupie i robił swoje. |
Przy fizycznych awariach lokalnych działają szybko. Ale to była awaria "logiczna" w warstwie autoryzacji dostępu do sieci. Musieli coś dużego przeprogramowywać i poszło im w maliny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bandzior-1
znawca
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:44, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Lucyfer napisał: |
Tak, że sprawdźcie swoje faktury, czy otrzymaliście opust i w razie czego reklamujcie. |
Ja w efekcie po dłuższej przerwie - z końcem IX i na początku X otrzymałem bonifikatę na całą wartość abonamentu za neo - oczywiście po własnej interwencji.
Lucyfer napisał: |
No i przyszła owa faktura. Nie dosyć, że nie naliczono mi żadnego rabatu, to jeszcze połączenia z numerem reklamacyjnym 801 600 006 przez te trzy dni kosztowały mnie koło 25 zł brutto. (Reklamować musiałem przez ten numer, bo ponieważ jestem "abonentem biznesowym" |
spróbuj zgłaszać awarie pod ten 225039500 (oby jak najmniej:D)
Lucyfer napisał: |
Przy fizycznych awariach lokalnych działają szybko. |
Wymienili mi dzisiaj przyłącze od słupa do budynku gdyż tamten przewód kruszył się w dłoniach.
Póki co działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Śro 19:46, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
[quote="bandzior-1"]spróbuj zgłaszać awarie pod ten 225039500 (oby jak najmniej:D)
Dzięki. A jest taryfikowany jako normalny numer miejski?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bandzior-1
znawca
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:55, 10 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Tak sprawdzam biling i jest zdefiniowany jako stacjonarny a przynajmniej nie jako infolinia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Czw 7:38, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
bandzior-1 napisał: | Tak sprawdzam biling i jest zdefiniowany jako stacjonarny a przynajmniej nie jako infolinia. |
Dzięki. Znalazłem, że jest to numer wykorzystywany przez Orange do prowadzenia ankiet wśród klientów [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babiczanin_m
prawie lider
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice
|
Wysłany: Czw 9:02, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Marsto napisał: |
No widzisz mamy ostatnio zupełnie inne doświadczenia z Orange na linii Neo- spece od naprawy. Ze dwa miesiące temu miałem awarię w domu, zadzwoniłem jakoś koło 19 na infolinię zgłaszając problem. Jakie było moje zdziwienie gdy następnego dnia lekko po południu gościu siedział na słupie i robił swoje. |
Przeżyłem większy szok .
Miałem (mam?) problem z neo. Problem pojawiał się co tydzień w sobotę rano jak chciałem skorzystać z internetu. Cały tydzień śmiga aż miło.SObota rana. Nie działa. Brak dostępu. Resetowanie liveboxa, dzwonienie do Orange i albo trafiłem na kumatego konsultanta albo była kaplica. Później już niedzowniłem bo działałem sam. Ostatnio taki numer powtórzył mi się w niedziele rano. Niestety tym razem nikt nie pomógł i internet zmarł na dobre. W poprzednim tygodniu zauważyłem, ze rwie mi połączenie. Zgłoszenie i ktoś przyjedzie w ciągu 48h. Lipa. Po pół godzinie (mamy niedzielę ) stukanie do drzwi. Pan z Orange. Podpiął miernik, powiedział, ze sygnał słaby i rwie mi połączenie. Wyszedł. Przepiał nas ze skrzynki przy Rynku do skrzynki na Warszawskiej blizej domu. Jest lepiej na mierniku ale niedziała. Przyniósł swojego laptopa. Poklikał. Mój Livebox zmarł. Przyniósł z samochodu nowy, wymienił, skonfigurował. Działa. Byłem pewien, ze teraz go zabierze i wyśle mnie do salonu. Zostawił, zabrał stary . Pozytywny szok.
Na marginesie w zeszłą niedzielę rano internet znowu się zesrał. Na szczęście wystarczyło zresetować Lbox.
Orientujecie się czym to jest spowodowane? Wszytcy rano w weekend siedzą w internecie. Coś się przeciąża ? Reset zajmuje sekundę ale zaczyna mnie to irytować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:35, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
babiczanin_m napisał: |
Na marginesie w zeszłą niedzielę rano internet znowu się zesrał. Na szczęście wystarczyło zresetować Lbox.
Orientujecie się czym to jest spowodowane? Wszytcy rano w weekend siedzą w internecie. Coś się przeciąża ? Reset zajmuje sekundę ale zaczyna mnie to irytować. |
Może to kwestia właściwości LiveBoxa w "naszej" sieci i warto zmienić skrzyneczkę na coś innego np: tplinka. Kupując sobie router poczytałem co wybrać i były częste właśnie takie przypadki przy okazji LiveBoxa w wersji pierszej. W drugiej też bywało ale rzadziej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babiczanin_m
prawie lider
Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 396
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Babice
|
Wysłany: Czw 11:51, 11 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Marsto napisał: | babiczanin_m napisał: |
Na marginesie w zeszłą niedzielę rano internet znowu się zesrał. Na szczęście wystarczyło zresetować Lbox.
Orientujecie się czym to jest spowodowane? Wszytcy rano w weekend siedzą w internecie. Coś się przeciąża ? Reset zajmuje sekundę ale zaczyna mnie to irytować. |
W drugiej też bywało ale rzadziej. |
Mam wersję własnie drugą.
Rozumiem, że np. TPlink o jakim mówisz daje te same możliwości co Lbox? Mam także telefon z Orange poprzez LBoxa. Tak kombinuje, że fajnie byłoby alby ta skrzyneczka miała jeszcze jakąś antenę poprawiajacą zasięg. Laptop daje radę i na dole gdzie jest LBox i na górze. Natomiast jak korzystam ze smartfonów w sypialni to o zasięgi wi-fi mogę zapomnieć.
No i te resety wekeendowe zaczynają mnie dobijać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|