|
:.:.: BABICKIE FORUM INTERNETOWE :.:.: STARE BABICE
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nordyk110
Gość
|
Wysłany: Sob 20:01, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
719 zostawić jest dobre
714 i 729 według mnie są dobre .
712 zwiększyć częstotliwość , jednocześnie naciskać Warszawę na jak najszybsze zbudowanie drugiej jezdni Wólczyńskiej ( od Żeromskiego do Arkuszowej ) , rano dać przeguby na linii .Wycofać linię z objazdu w Klaudynie .
W zamian za wycofane z Klaudyna 712 puścić busika który mógłby również jechać przez Janów ( Pohulanka ) .
Trasa busika
Mościska ,Objazd Klaudynu ,Janów , Pohulanka ,Rynek Babice .
Potrzeba 2 busów w szczycie rannym i popołudniowo-wieczornym.
I gdzie zrobić mu pętlę na Mosciskach ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:02, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nordyk110 napisał: |
Trasa busika
Mościska ,Objazd Klaudynu ,Janów , Pohulanka ,Rynek Babice .
Potrzeba 2 busów w szczycie rannym i popołudniowo-wieczornym.
I gdzie zrobić mu pętlę na Mosciskach ? |
Przy szkole. Na przeciwko szkoły (w kierunku Łomianek) jest pusty utwardzony placyk, na bokach którego znajdują się sklep spożywczy, gabinet kosmetyczny, stacja gazowa i kto wie co tam jeszcze. Na placyk można wjechać z dwóch stron więc i wjazd i wyjazd. Zarówno placyk jak i wjazdy\wyjazdy idealnie nadają się dla MiniBusa. W drugą stronę trasę przedłużyłbym do giełdy w Broniszach. Pozwoli to na dojazd do kolejnych autobusów podmiejskich jeżdżących po trasie Poznańskiej, co pozwoli również na dojazd do starostwa - co prawda z małą przesiadką albo 20-30 minutowym spacerkiem ale zawsze.
Wydaje mi się, że trasa jest na tyle szybka i na tyle krótka, że do obsługi tej trasy spokojnie wystarczą max 3-4 minibusy.
Co do linii 712 przeguby odpadają, ponieważ nie wyrobią się na niektórych zakrętach i skrętach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marsto dnia Sob 21:11, 27 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
normalny
Gość
|
Wysłany: Nie 0:08, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 712 zwiększyć częstotliwość , jednocześnie naciskać Warszawę na jak najszybsze zbudowanie drugiej jezdni Wólczyńskiej ( od Żeromskiego do Arkuszowej ) , rano dać przeguby na linii .Wycofać linię z objazdu w Klaudynie . / |
Nordyk ma racje, szkoda ze nigdzie jak do tej pory nie slyszalem o planach poszerzenia Wólczynskiej (od Reymonta/Żeromskiego do Arkuszowej). Pas terenu jest pod to zostawiony , ale o realizacji cicho, a szkoda, bo to by bardzo usprawnilo wyjazd z Bielan w stronę Izabelina.
A co do 714, to upieram sie przy swoim: powinna jezdzic do Huty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:10, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
normalny napisał: | Cytat: | 712 zwiększyć częstotliwość , jednocześnie naciskać Warszawę na jak najszybsze zbudowanie drugiej jezdni Wólczyńskiej ( od Żeromskiego do Arkuszowej ) , rano dać przeguby na linii .Wycofać linię z objazdu w Klaudynie . / |
Nordyk ma racje, szkoda ze nigdzie jak do tej pory nie slyszalem o planach poszerzenia Wólczynskiej (od Reymonta/Żeromskiego do Arkuszowej). Pas terenu jest pod to zostawiony , ale o realizacji cicho, a szkoda, bo to by bardzo usprawnilo wyjazd z Bielan w stronę Izabelina.
|
Może myślicie o odnowieniu i generalnym remoncie. Nikt przy zdrowych zmysłach na tym odcinku nie poszerzy tej drogi. Głównie z dwóch-trzech powodów.
1) Żadna spółdzielnia z tam istniejących nie zgodzi się na skasowanie kilku parkingów samochodowych dla mieszkańców oraz na wyburzenie kilku pawilonów handlowych w tym jednego sporego
2) Poszerzając drogę do dwóch pasów w każdą stronę trzeba przesunąć też linię tramwajową co więżę się z tym, że tramwaje trzeba by przesunąć na większości trasy na 3-4 metry od okien bloków, a na odcinku pomiędzy Reymonta a Leclerkiem droga by szła nawet bliżej bloków co już jest niezgodne z obowiązującym w polsce prawem. Poza tym przesunięcie znacznie utrudni poruszanie się tramwajów na tym odcinku.
3) Nikt teraz nie poniesie takich kosztów jeśli nie ma pieniędzy na poszerzenie Górczewskiej na odcinku 200 metrów
Poza tym w jaki sposób wyobrażacie sobie, że władze gminy Babice (czy jakiejkolwiek innej) wpłyną na władzę Warszawy na poszerzenie tego odcinka (zakładając, że to jest wykonalne). To tak jakby Warszawa kazała Wójtowi, poszerzyć Hubala do dwóch pasów z każdej strony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Pon 7:48, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Marsto napisał: | Może myślicie o odnowieniu i generalnym remoncie. Nikt przy zdrowych zmysłach na tym odcinku nie poszerzy tej drogi. Głównie z dwóch-trzech powodów.
1) Żadna spółdzielnia z tam istniejących nie zgodzi się na skasowanie kilku parkingów samochodowych dla mieszkańców oraz na wyburzenie kilku pawilonów handlowych w tym jednego sporego |
To zależy od statusu ziemi i parkingów. Jeżeli to jest ziemia miasta, a parkingi "są bo są", to nie są żadną przeszkodą. Zobacz jak było na Powstańców Śląskich miedzy Górczewską a torami kolejowymi. Były parkingi i ich nie ma. Co do pawilonów, to podobna kwestia - na jakiej zasadzie są tam pobudowane.
Cytat: | 2) Poszerzając drogę do dwóch pasów w każdą stronę trzeba przesunąć też linię tramwajową co więżę się z tym, że tramwaje trzeba by przesunąć na większości trasy na 3-4 metry od okien bloków, a na odcinku pomiędzy Reymonta a Leclerkiem droga by szła nawet bliżej bloków co już jest niezgodne z obowiązującym w polsce prawem. Poza tym przesunięcie znacznie utrudni poruszanie się tramwajów na tym odcinku. |
Przynajmniej na Zumi widać, że na większości trasy tramwajów by nie trzeba było ruszać, drugą dwupasmową jezdnię można dobudować po północnej stronie torowiska, jest na to wystarczająca ilość miejsca. Jak znam życie, to ten korytarz drogowy, jak wiele innych, jest w rezerwie od przed wojny.
Cytat: | 3) Nikt teraz nie poniesie takich kosztów jeśli nie ma pieniędzy na poszerzenie Górczewskiej na odcinku 200 metrów |
I z tym się zgodzę.
Cytat: | Poza tym w jaki sposób wyobrażacie sobie, że władze gminy Babice (czy jakiejkolwiek innej) wpłyną na władzę Warszawy na poszerzenie tego odcinka (zakładając, że to jest wykonalne). To tak jakby Warszawa kazała Wójtowi, poszerzyć Hubala do dwóch pasów z każdej strony. |
To raczej nie wójt i nasi mieszkańcy, tylko w końcu Żolibórz się całkiem zaklopsuje i to jego mieszkańcy zaczną podnosić larum. I prędzej czy później moim zdaniem to zostanie poszerzone, choć nie dam głowy, czy jeszcze za naszego życia.
Warszawie jednak najbardziej jest potrzebna obwodnica klasy trasy szybkiego ruchu lub autostrady, a my wciąż ponosimy konsekwencje doktryny obronnej socjalizmu, która zakładała niebudowanie obwodnic, żeby wróg musiał się przebijać przez centra miast długimi walkami. I choć socjalizm upadł ponad 20 lat temu, ta doktryna ma się wciąż dobrze. W połączeniu z nieprzemyślanymi decyzjami o budowie supermarketów w centrach miast i pozwoleniu na ich zaopatrywanie "TIRami", mamy nasz permanentny korek zwany dla żartu ruchem drogowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:38, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Lucyfer napisał: |
To zależy od statusu ziemi i parkingów. Jeżeli to jest ziemia miasta, a parkingi "są bo są", to nie są żadną przeszkodą. Zobacz jak było na Powstańców Śląskich miedzy Górczewską a torami kolejowymi. Były parkingi i ich nie ma. Co do pawilonów, to podobna kwestia - na jakiej zasadzie są tam pobudowane. |
Ziemia należy pewnie do miasta ale pewnie też są w zarządzaniu jednej z najbardziej "krewkich" spółdzielni w Warszawie czyli spółdzielni Wawrzyszew. To są parkingi ogrodzone i strzeżone. Tak jak pieszesz, pewnie można puścić dwa pasy po tej stronie wolnej. No ale tak czy siak, droga będzie tam szła kilka metrów od okien bloków a bliżej Reymonta to prawie pod oknami.
Pawilony jak pawilony, kilka mniejszych z kwiatkami cmentarnymi no i kilka większych o dosyć sporych gabarytach. Jak będzie czas pokaże, ale tak jak napisałeś pewnie to nie za naszych czasów - moich pewnie też nie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marsto dnia Pon 8:38, 29 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucyfer
jestem tu 24/24
Dołączył: 19 Mar 2006
Posty: 6671
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 20 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: gmina Babice - Prawie jak Polska :)
|
Wysłany: Pon 9:14, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Marsto napisał: | Ziemia należy pewnie do miasta |
No i to wyczerpuje problem.
Cytat: | ale pewnie też są w zarządzaniu jednej z najbardziej "krewkich" spółdzielni w Warszawie czyli spółdzielni Wawrzyszew. |
Poprzedni burmistrz Bemowa też był krewki i chciał nam w gminę wepchnąć autostradę i nie wepchnął
Cytat: | To są parkingi ogrodzone i strzeżone. |
Na Górczewskiej też takie były. Ale to nic nie zmienia, wiem jak w Warszawie takie parkingi powstawały. Na zasadzie, że leży sobie ziemia i niczemu nie służy, to się zrobi parking. Ale kwestii jej własności i przeznaczenia planowego to nie zmieniało, mimo późniejszych protestów "że tyle lat tak było, to ma tak dalej być". Pamiętam czasy, gdy na Kole działkowcy mówili, że za nic Obozowa nie będzie przedłużona na Bemowo, "bo oni nie pozwolą".
Cytat: | Tak jak pieszesz, pewnie można puścić dwa pasy po tej stronie wolnej. No ale tak czy siak, droga będzie tam szła kilka metrów od okien bloków a bliżej Reymonta to prawie pod oknami. |
Wcale nie tak blisko, popatrz na Zumi. Tam jest kilkadziesiąt metrów odległości, będą dalej niż w wielu miejscach w centrum Warszawy.
Cytat: | Pawilony jak pawilony, kilka mniejszych z kwiatkami cmentarnymi no i kilka większych o dosyć sporych gabarytach. |
Czyli tak naprawdę takie same prowizorki, jak te parkingi.
Cytat: | Jak będzie czas pokaże, ale tak jak napisałeś pewnie to nie za naszych czasów - moich pewnie też nie. |
Ano. Niestety władze Warszawy na przełomie lat 80/90 były strasznie krótkowzroczne i ograniczone jeżeli chodziło o perspektywiczny rozwój miasta. Pamiętam jak zachodni inwestorzy je przekonywali żeby póki miasto jest luźne, rozbudowywać komunikację i parkingi, bo samochodów nieuchronnie ogromnie przybędzie i miasto się zatka, a oni starą modłą twierdzili, że sobie z tym poradzą, "najwyżej się administracyjnie ograniczy ruch". No i patrząc na obecne buspasy, właśnie tę politykę cały czas realizują.
A krew mnie zalewa, bo widziałem jak to rozwiązują np. Francuzi. W takich miejscach jak skrzyżowanie Powstańców Śląskich z Połczyńską, które się stale korkują, już dawno by w osi Połczyńskiej postawili prefabrykowany stalowy wiadukt nad Połczyńską. Je się stawia bez fundamentów, na betonowych blokach leżących na ziemi. I już po jednym pasie w każdą stronę by te korki rozładowało. A coś takiego stawiają w pojedyncze miesiące. I kiedy znajdą się pieniądze na rozwiązanie stałe, konstrukcję można zdemontować i przenieść gdzie indziej. Ale u nas muszą od razu robić gigantyczne, acz nieprzemyślane, rozwiązania z megaton betonu. Tylko ciekawe czy ktoś analizował ich wykorzystanie i sensowność, gdy Warszawa w końcu się dorobi porządnej obwodnicy? Może się wtedy okazać, że rozpływ ruchu będzie zupełnie inny i to będzie prawie puste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nordyk110
Gość
|
Wysłany: Pon 20:45, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
O poszerzeniu wólczyńskiej słyszałem już kilka lat temu , teren miał być pod tą inwestycję zostawiony . Jeszcze przez jakiś czas da się korki wyminąć Kasprowicza , ale to niedługo też będzie zablokowane .
Co do przeguba na 712
1 Proponowałem wyrzucić 712 z Klaudyna .
2 Kiedyś ( jakiś rok ,dwa temu) widziałem przeguba na 712 .
3 Przegubowce lepiej się łamią na zakrętach niż solówki .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:13, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nordyk110 napisał: | O poszerzeniu wólczyńskiej słyszałem już kilka lat temu , teren miał być pod tą inwestycję zostawiony . Jeszcze przez jakiś czas da się korki wyminąć Kasprowicza , ale to niedługo też będzie zablokowane .
Co do przeguba na 712
1 Proponowałem wyrzucić 712 z Klaudyna .
2 Kiedyś ( jakiś rok ,dwa temu) widziałem przeguba na 712 .
3 Przegubowce lepiej się łamią na zakrętach niż solówki . |
Nie no super pomysł z wyrzuceniem 712 z trasy przez Klaudyn. Może nie jeździsz codziennie 712 w kierunku Młocin, to nie wiesz ale 50 % pasażerów( o ile nie wiecej) w autobusie po wyjeździe autobusu z terenu gminy w kierunku Młocin to mieszkańcy Klaudyna.
Pomysł z puszczeniem jakiegoś podskakującego gówienka zwanego busikiem dla około 1500 mieszkańców jeżdżacego z/do Mościsk (naprawdę bardzo dobry punkt przesiadkowy) to chyba można włożyc między bajki.
Tyle ode mnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
normalny
Gość
|
Wysłany: Pon 23:44, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 1) Żadna spółdzielnia z tam istniejących nie zgodzi się na skasowanie kilku parkingów samochodowych dla mieszkańców oraz na wyburzenie kilku pawilonów handlowych w tym jednego sporego
O poszerzeniu wólczyńskiej słyszałem już kilka lat temu , teren miał być pod tą inwestycję zostawiony . Jeszcze przez jakiś czas da się korki wyminąć Kasprowicza , ale to niedługo też będzie zablokowane . / |
Marsto i Nordykk, czy Wy w ogóle widzieliscie ten teren pod poszerzenie Wólczynskiej? Teren jest gotowy od lat. Linia tramwajowa srodkiem, tak jak jest. Pawilony? cztery sztuki-dwa przycmentarne(typowe tymczasówki), budka z piwem przy Andersena(początek Wólczynskiej) i kwiaciarnia przy Wolumen chyba jedyna murowana. A gdzie ten "pawilon sporych rozmiarów"? Parkingi?Kilka? Jedyny na przeciwko cmentarza na okolo 60 sam., chyba z wyprowadzką takowego nie ma zadnego problemu(tak jak to napisal Lucyfer)
Ominąć korek na Wólczynskiej jadąc Kasprowicza?!
Chyba dawno Nordykk, tamtedy nie jechales. Korek na Kasprowicza w strone huty zaczyna sie czesto od Al. zjednoczenia, a wszystko przez brak drugiej jezdni Kasprowicza na odcinku Oczapowskiego-Przy Agorze. Najciekawsze, ze od "Agory" znowu są dwie jezdnie. Mistrzostwo swiata w głupocie wladz miasta co do oszczednosci!
Takze teren jest "od zaraz", tylko brak funduszy. Ale i one sie znajdą, bo ilosc osiedli przy Arkuszowej (a to są jeszcze bielany) wymusi na wladzach miasta, dzielnicy poszerzenie Wólczynskiej.[/quote]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 7:47, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
normalny napisał: |
Marsto i Nordykk, czy Wy w ogóle widzieliscie ten teren pod poszerzenie Wólczynskiej? Teren jest gotowy od lat. Linia tramwajowa srodkiem, tak jak jest. Pawilony? cztery sztuki-dwa przycmentarne(typowe tymczasówki), budka z piwem przy Andersena(początek Wólczynskiej) i kwiaciarnia przy Wolumen chyba jedyna murowana. A gdzie ten "pawilon sporych rozmiarów"? Parkingi?Kilka? Jedyny na przeciwko cmentarza na okolo 60 sam., chyba z wyprowadzką takowego nie ma zadnego problemu(tak jak to napisal Lucyfer) |
Głównie chodziło mi o to
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ci z drugiego obrazka będa mieli okna z widokiem na trasę za parapetem ale to już nie moja brożka, chcą niech robią i trasę ludziom w pokojach.
To nie miejsce ani temat do tego typu dywagacji.
normalny napisał: |
Takze teren jest "od zaraz", tylko brak funduszy. Ale i one sie znajdą, bo ilosc osiedli przy Arkuszowej (a to są jeszcze bielany) wymusi na wladzach miasta, dzielnicy poszerzenie Wólczynskiej. |
Optymista Co do Bielan - to niechciałbym Cię martwić ale Wólka to też Bielany i poza rozbudowaną komunikacją do cmentarza to nie mają nic, drogi, chodniki w ogólnie cała infrastruktura mocno kuleje.
Ostatnio w pobliżu Arkuszowej jest afera bo droga ktora fizycznie istnieje, nie istnieje na planach i dla urzędników jej nie ma. Okazało się, że nie można się tam budować, otwierać wlasnych zakładów, wyjdzie na to, że ludzie bezprawnie się tam pobudowali etc. A wszystko dlatego, że jest to wewnętrzna droga należąca do Huty, która może się okazać że zostanie w ogóle skasowana i przeorana a ludzie w głębi się budowali.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marsto dnia Wto 7:52, 30 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nordyk110
Gość
|
Wysłany: Wto 20:29, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
normalny napisał: |
Marsto i Nordykk, czy Wy w ogóle widzieliscie ten teren pod poszerzenie Wólczynskiej? Teren jest gotowy od lat. Linia tramwajowa srodkiem, tak jak jest. Pawilony? cztery sztuki-dwa przycmentarne(typowe tymczasówki), budka z piwem przy Andersena(początek Wólczynskiej) i kwiaciarnia przy Wolumen chyba jedyna murowana. A gdzie ten "pawilon sporych rozmiarów"? Parkingi?Kilka? Jedyny na przeciwko cmentarza na okolo 60 sam., chyba z wyprowadzką takowego nie ma zadnego problemu(tak jak to napisal Lucyfer)
Ominąć korek na Wólczynskiej jadąc Kasprowicza?!
Chyba dawno Nordykk, tamtedy nie jechales. Korek na Kasprowicza w strone huty zaczyna sie czesto od Al. zjednoczenia, a wszystko przez brak drugiej jezdni Kasprowicza na odcinku Oczapowskiego-Przy Agorze. Najciekawsze, ze od "Agory" znowu są dwie jezdnie. Mistrzostwo swiata w głupocie wladz miasta co do oszczednosci!
|
Przecież ja też uważam , że nie ma "problemu " żeby wybudować drugą jezdnię na Wólczyńskiej , bo teren jest .Ktoś będzie miał hałas bliżej okna ...
Ja też kiedyś słyszałem rano piejące koguty , a teraz słyszę rano samochody jadące na giełdę .
Co do Kasprowicza to się mylisz , jeżdzę tam od kilku dni bo się mocno zeźliłem jak korek na Żeromskiego zaczynał się od Daniłowskiego .Korek na Kasprowicza jest ,ale jakby szybszy i mniej mnie denerwuje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biro
debeściak
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lipków
|
Wysłany: Śro 9:13, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pomimo różnicy skali, równie dobrze, jak poszerzenie Wólczyńskiej, możemy zaproponować przedłużenie metra do Babic przez Klaudyn. Problem stanowi kasa, a nie odległość od najbliższych bloków. Druga jezdnia zapewne jest w planach i jeśli mieszkańcy o tym nie wiedzieli to znaczy, że deweloper to przed nimi zataił. Na Górczewskiej, między Powstańców a TESCO też ludzie mają okna i balkony wprost na ruchliwa ulicę, a kiedyś, kiedy była tylko jedna jezdnia było im trochę lepiej.
Nikt nie neguje potrzeby komunikacji dla mieszkańców Klaudyna, choć swoją drogą ciekawe jaki procent z 1500 mieszkańców z niej korzysta. Ale chodzi też o uproszczenie linii w celu skrócenia dojazdu. Nie wiem, co powiedzieliby mieszkańcy Klaudyna, gdyby po drodze do Huty objeżdżali np cały Hornówek czy Sieraków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:58, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
biro napisał: | Pomimo różnicy skali, równie dobrze, jak poszerzenie Wólczyńskiej, możemy zaproponować przedłużenie metra do Babic przez Klaudyn. Problem stanowi kasa, a nie odległość od najbliższych bloków. Druga jezdnia zapewne jest w planach i jeśli mieszkańcy o tym nie wiedzieli to znaczy, że deweloper to przed nimi zataił. Na Górczewskiej, między Powstańców a TESCO też ludzie mają okna i balkony wprost na ruchliwa ulicę, a kiedyś, kiedy była tylko jedna jezdnia było im trochę lepiej.
Nikt nie neguje potrzeby komunikacji dla mieszkańców Klaudyna, choć swoją drogą ciekawe jaki procent z 1500 mieszkańców z niej korzysta. Ale chodzi też o uproszczenie linii w celu skrócenia dojazdu. Nie wiem, co powiedzieliby mieszkańcy Klaudyna, gdyby po drodze do Huty objeżdżali np cały Hornówek czy Sieraków. |
Prawdopodobnie podobny procent mieszkańców Klaudyna korzysta z komunikacji zbiorowej jak w innych miejscowościach. Z tymże jak codziennie jeżdze o róznych porach z i na uczelnie i w róznych kierunkach( czasami do Młocin, a czasami do Górczewskiej), to widzę że szczególnie rano w kierunku Młocin połowę autobusu stanowią mieszkańcy Klaudyna, a po południu dopiero po wyjezdzie autobusu z Klaudyna są miejsca siedzące. Ale to tylko moje obserwacje.
Ja też nie neguje potrzeb komunikacjnych mieszkańców pozostałych miejscowości leżących w gminie.
Ale pomysł kolegi Nordyka z puszczeniem busika ( czyli jakiejś małej marszrutki podobnej do tej kursującej na linii 220 z Bemowa do Fortu Radiowo) przez Klaudyn do Mościsk, który jest co najmniej kiepskim punktem przesiadkowym, to tak jakby cofnac sie o klika lat do tyłu.
A jeśli trzeba to można puscic dodatkową linię kursująca z Babic, Lipkowa itd. pomijającą Klaudyn, a nie zabierac 712.
Ale to juz problem urzednikow jak to zorganizowac.
P.S. A dyskusje nt organizjacji komunikacji po poszerzaniu Wólczyńskiej, czy Arkuszowej są bezcelowe, bo i tak przez najbliższe kilka, klikanaście nie zostanie ogłoszony pewnie nawet przetarg na projekt tej inwestycji. A co dopiero budowa i otwarcie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marsto
jestem tu 24/24
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 2728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:00, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Niezależnie od innych linii autobusowych na pewno przydałaby się jakaś linia nocna kursująca w rejony Babic czy może trochę dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|